Mūsų būreliai
Bandukų būrelyje ugdytiniai žaismingų ir dinamiškų bandymų metu sprendžia problemas – ugdosi įgūdžius būtinus kiekvienam šiuolaikiniam žmogui. Praktinių užsiėmimų metu mokiniai tiria savo kasdienę aplinką. Vadovaudamiesi STEAM (angl. science, technology, engineering, arts, math) ugdymo principais ugdytiniai nagrinėja gamtamokslinius procesus bei technologijas, planuoja, projektuoja, kuria ir įgyvendina projektus. Užsiėmimuose siekiama, kad mokiniai suvoktų jog mus supančiame pasaulyje nėra griežtų ribų tarp biologijos, fizikos ir chemijos, kad elektronika, programavimas ir matematika puikiai dera su menais, kad kiekvienas žmogus yra pasaulio dalis ir privalo prisiimti atsakomybę už mūsų planetos ateitį. Bandukams matematika, gamtos mokslai, tvarumo principai ar kiti iš pažiūros sudėtingi dalykai yra linksmybės ir gerai praleistas laikas.
Būrelyje ugdytiniai:
Tyrinės gamtos reiškinius ir aplinkoje vykstančius procesus.
Atliks eksperimentus su medžiagomis, sužinos apie tirpalus, suspensijas, medžiagų būsenas.
Įgyvendins projektus, tyrinės elektros grandines, energijos rūšis ir Niutono dėsnius.
Kurdami susipažins su dizaino principais ir menų svarbą technologijų pasaulyje
Atliks matavimus, spręs geometrijos ir skaičiavimo užduotis.
Dirbs grupėse, kurs sprendimus ekologinėms ir kitoms aktualioms problemoms.
Bandukai
Bandukai II yra pirmojo Bandukų STEAM būrelio tęsinys skirtas 5–6 klasių mokinams. Bandukai II programoje taip pat vadovaujamąsi STEAM ugdymo principais, siekiama lavinti ugdytinių kognityvinius ir socialinius gebėjimus per praktinį tyrinėjimą.
Būrelyje ugdytiniai:
Tyrinės aplinką, atliks eksperimentus susijusius su oro, vandens, maisto kokybe bei triukšmo ir šviesos tarša.
Susipažins su 3D spausdinimu, programavimu, mikrovaldikliais, įvairiais davikliais ir kitomis šiuolaikinėmis technologijomis ir taikys jas praktikoje.
Projektuos ir gamins prietaisus, naudodami lazerinį graviravimą, pjaustymą ir kitas inžinerines technologijas.
Kurdami estetiškus ir ergonomiškus dizainus, tyrinės medžiagų savybes ir jų pritaikymą.
Naudos matematikos žinias įvertinti projektų kaštus, struktūrizuos tyrimų rezultatus ir analizuos duomenis.
Baigdami programą apibendrins įgytus įgūdžius, vadovaudamiesi tvarumo ir efektyvumo principais, nagrinės ir spręs aplinkos kokybės problemas.
Bandukai II
Bandukai 3D būrelis skirtas 1–4 klasių mokiniams. Būrelyje, pasinerdami į kūrybos ir inovacijų pasaulį mokiniai sieks tapti 3D technologijų ekspertais. Būrelyje vadovaujamasi STEAM ugdymo principais, integruojant gamtos mokslus, technologijas, inžineriją, menus ir matematiką, ugdymasis tampa visapusiškas ir įdomus.
Būrelyje ugdytiniai:
Susipažins su 3D spausdinimo technologijomis ir supras, kaip jos veikia.
Susipažins su 3D spausdinimo įrankiais bei programine įranga.
Tyrinės įvairias 3D spausdinimo medžiagas ir jų galimybes.
Sužinos, kaip 3D technologijos pritaikomos įvairiose srityse – nuo meno iki inžinerijos.
Dalyvaus interaktyviose 3D projektavimo veiklose, kuriose kurs savo modelius, tobulins savo projektavimo įgūdžius.
Dalyvaudami smagiose užduotyse ir iššūkiuose, praktikuosis spausdinti savo sukurtus projektus 3D rašikliais.
Bandukai 3D – tai būrelis, kuriame smalsumas virsta kūryba, o mokymasis tampa nuotykiu, kupinu STEAM inovacijų!
Bandukai 3D
Dronų technologijų programa skirta 5–8 klasių mokiniams. Programa apima dronų konstravimo, dronų valdymo bei aerofotografijos sritis. Ugdytiniai dalyvauja praktinėse veiklose projektuodami, konstruodami ir išmėgindami dronus. Programoje akcentuojama saugaus ir atsakingas technologijų naudojimo svarba bei jų socialinis ir aplinkosauginis poveikis. Programa siekiama tobulinti mokinių technologinį raštingumą, kūrybiškumą bei ugdyti bendrąsias kompetencijas.